Плануючи в’їхати в Україну з метою подорожей, заробітку, отримання освіти або ПМЖ, громадяни інших держав, повинні оформити страховий поліс, щоб мати можливість отримувати медичну допомогу весь період перебування в Україні.
Така форма страхування для іноземців – обов’язковий документ, який особливо важливий тим, хто хоче оформити тимчасовий вид на проживання, а також отримати або продовжити українську візу. Будучи власником страховки, ви можете отримати необхідну медичну допомогу у будь-якій клініці на території країни.
Оформлення полісу у «Med-Help+»
Компанія «Med-Help+» пропонує оформити страховку дистанційно й за невисоку вартість. Спеціалізуючись на оформленні страхового полісу не перший рік, ми гарантуємо якісний сервіс, а також покриття витрат по страховому випадку, у повному обсязі й без затримок.
З нами ви можете розраховувати на оформлення страховки за мінімальний термін й на будь-який період. Усе що потрібно копія закордонного паспорту. Наші фахівці допоможуть заповнити документи та дадуть відповідь на будь-які питання, щоб ви були впевнені ву своєму рішення й знали про усі переваги, які дає страховка.
Що покриває страховка?
Якщо громадянин іншої країни травмувався, потрапив у ДТП, зіткнувся з гострим захворюванням або загостренням хронічної недуги та відчуває необхідність термінової медичної допомоги, він може звернутися у будь-яку найближчу клініку. Наша компанія відшкодує витрати, у разі якщо була надана:
- Амбулаторна допомога.
- Термінова стоматологічна операція.
- Медико-транспортна допомога.
- Екстрена медична допомога у разі гострого захворювання або нещасного випадку.
- Різні обстеження, необхідні для встановлення діагнозу та призначення лікування.
- Термінова консультація терапевта й інших медиків.
Також «Med-Help+» покриває витрати на усі призначені медикаменти та знаходження у стаціонарі, включаючи харчування, передбачене для пацієнтів.
Система відшкодування
Звернувшись за медичною допомогою, потрібно повідомити про подію у компанію, яка вас страхувала. За винятком тих випадків, коли через здоров’я, клієнт не може відразу зв’язатися зі страховиками. У цьому випадку, він повинен повідомити про те, що трапилося у перші 24 години з моменту звернення до клініки.
Відшкодування буде надано після того, пацієнту буде надана допомога, і він передасть усі документи, передбачені страховим договором. Зробити це потрібно не пізніше 10 днів.